NIVEA-History

NIVEA-ın tarixi: yaradıcılıqda 100 il

NIVEA — ın tarixinin 100 yaşı

DƏRİNİN MÜXTƏLİF TİPLƏRİ. MÜXTƏLİF EHTİYACLAR.

Yüz ildən bundan qabaq biz NIVEA kremini yaratdıq, və onunla birlikdə dəriyə qayğının müasir konsepsiyası əmələ gəldi. Bu gün milyonlarla insan bu markanın keyfiyyətinə etibar edərək bütün dünyada dərinin müxtəlif tipləriylə NIVEA vasitələrindən istifadə edir. Bu səbəbdən onun üçün qayğı üzrəvasitələrə müxtəlif insanların və müxtəlif tələblərin dərisinin fərdi xüsusiyyətləri bizim tətqiqatçılarımız tərəfimizdən fəal araşdırılır, hansılar ki, mədəni, gender və yaş fərqləri ilə şərt qoyulmuşdur. Son bir neçə onillik ərzində bu yanaşma çərçivəsində biz dəriyə qayğı üzrə bir çox innovasiya vasitələrini hazırladıq: dezodorantlardan günəşdən qoruyucu vasitələrə kimi. 50-dən çox təşkilat bütün dünyada bizimlə əməkdaşlıq edirlər, bu isə, məhz sizin dərinizə uyğun gələn, bizə vasitələri yaratmağa imkan yaradır. Qamburqda bizim əsas ofisimiz yanında biz hətta asiya və Latın Amerikası bazarı üçün məhsulların hazırlaması üzrə şəxsi laboratoriyanı açdıq: bizə dərinin hər tipinin ehtiyaclarını və bu regionların iqlim xüsusiyyətlərini kompleks şəklində nəzərə əhəmiyyətlidir. Biz bunu edirik ki, gec-tez, bizim məhsullarımız bütün dünyada insanların etibarını qazansın.

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin birinci bankası 1911-ci ildə

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin bankası 1922-ci ildə

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin birinci göy bankası 1925-ci ildə mağazalarda satışa çıxarılır

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin bankası 1928-ci ildə

Bir banka - 100 ilin xatirələri

1935-ci ildən NIVEA banklarında "kəskin bucaqlarla" tipik şrift meydana çıxır

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin bankası 1949-cu ildə

Bir banka - 100 ilin xatirələri

Krem yazısının adət edilmiş təsviri ilk dəfə 1959-cu ildə NIVEA banklarında meydana çıxır

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin bankası 1970-ci ildə

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin "konservantsız" yazı ilə bankası 1988-ci ildə

Bir banka - 100 ilin xatirələri

NIVEA kreminin bankası 1993-cü ildə

Bir banka - 100 ilin xatirələri

2007-ci ildə NIVEA kreminin bankası rəngi üzrə bir az fərqlənir və möhürlənmiş loqotipə malikdir.

Hər şey «nix» — dən başlandı

NIVEA kreminin müvəffəqiyyətli tarixinin mənbələrində Evserit adlı prinsipial olaraq yeni komponentin ixtirası dururdu. O emulqator kimi təsir göstərir və inanılmaz zərif sabit strukturla su-yağlı tərkibini təşkil edir. İsaak Lifşyutsa doktorunun gücü ilə 1911-ci ildə bu inqilab düsturun yaradılması inanılmaz uğur qazandı. Professor dermatoloq Paul Qerson Unna bu sahədə doktor Lifşyutsın təcrübənsini  və biliklərini qiymətləndirdi və onu kimyaçı və Beiersdorf şirkətinin həmtəsisçisi olan doktor Oskar Troplovisemlə tanış etdi, hansı ki, dərhal anladı ki, su-yağlı emulsiyası dəri üçün kosmetik kremin altında mükəmməl baza kimi istifadə oluna bilər. Yalnız adını fikirləşmək qalırdı, hansı ki, kremin özünlə gizlicə təhrik edilmişdi. Onun qar kimi rəngiylə ilham verilmiş, doktor Troplovis latın dilindən  «nix, nivis» (qar), kremə NIVEA adını verdi, yəni, tərcümədə  NIVEA «qar kimi ağ» bildirir


1911-1949

NIVEA DÜNYA ŞÖHRƏTİNİ QAZANIR

1911

Kimyaçı doktor İsaak Lifşyuts, sabit su-yağlı emulsiyasını yaratmağa bacaran, evserit emulqatorunu ixtira edir. Əczaçı və sahibkar doktor Oskar Troplovis anlayır ki, yeni maddə böyük potensiala malikdir, və professor dermatoloq Paul Qersonom Unnoy ilə  birlikdə "bütün kremlərin nümunəsini" hazırlayır — NIVEA. Müvəffəqiyyətin dalğasında tezliklə başqa kosmetik vasitələr meydana çıxırlar: talk, sabun və saç südü. Bu gün üç ilk kəşf edənlərin işinin bizim tədqiqat və hazırlama bölməsinin 500-dən çox əməkdaşı davam edir. İnadkar işin illəri dünyaya dəriyə qayğı sahəsində bir çox açılış hədiyyə etdi, hansılar ki, indi sənayenin qızıl standartı kimi qəbul edilir.

Doktor Oskar Troplovis

Şirkətin həmtəmsilçisi

Evserit-də patent

Evserit-də doktor İsaak Lifşyuts-ın patenti

Professor Paul Qurson Unna

Beiersdorf şirkətinin dermatoloqu və konsultantı

Paul Karl Bayersdorf

Şirkətin təsisçisi, 1885-ci ilə yax.

Tədqiqat laboratoriyanın əməkdaşları, 1914-cü il

Beiersdorf tədqiqat laboratoriyası, 1914-cü il

1914

Okean laynerləri və birinci hidroplanlar uzun məsafələrə səyahətləri sadələşdirərək və beynəlxalq bazarlara çıxışı mümkün edərək ölkələri və qitələri birləşdirir. Gənc şirkət Beiersdorf bu imkandan istifadə edir: NIVEA kreminin yaranmasından cəmi üç il sonra o artıq bütün qitələrdə satılır. Bu gün, xarici bazarlar artıq onun satışlarının 42 %-i təmin edir. Sabit düsturun sayəsində NIVEA kremləri böyük məsafələrin öhdəsindən gələ və müxtəlif iqlim zonalarında saxlanıla bilər. Bu gün NIVEA məhsulu dünyanın 200-dən çox ölkəsində satılır.

1924

Bu yalnız 20 yaşdan 30 yaşa qədər gənc modapərəstlərin dövrü deyil, həm də bığlara üstünlük verən kişilərində. NIVEA-da təraşdan əvvəl və sonra kişilərin üzünün dərisinə qayğının ehtiyacını anlayırdılar. Belə, NIVEA-ın təraş sabunu kişilər üçün xüsusi olaraq hazırlanmış birinci məhsul olur. Tədricən bütün yaşlı insanlar daha çox təmiz havada və idman məşğuliyyətlərində boş vaxtlarını keçirməyə başlayır. Aristokratik solğunluğun dəyişməsinə yeni obraz gəlir: sağlam, gülərüz, qaralmış.
Bir dəfə Beiersdorf-un reklam bölməsinin  başçısı, Xuan Qreqorio Klauzen, təsadüfən şən və alyanaq qardaşların üçlüyünə fikir verir, və bundan yeni reklam kampaniyası başlanır. 1924-cü ildə NIVEA Oğlanları NIVEA reklamında yeni ulduz olurlar. Eyni zamanda bununla, dizaynın yeni konsepsiyası başlayır: NIVEA kremi, indiyənə qədər markanın vizit kartı olan, ilk dəfə o göy rəngli bankada mağazalarda satılmağa başlayır.

Birinci boy-bend
NIVEA qızları 1925 il

NIVEA qızları

Bu gün "Şöhrət dəqiqəsi", "Səs" və "Amerika top-modeli" formatında realiti-şoular,  hər yerdə yayılıb, amma kütləvi informasiya vasitələrlərində istedadların belə müsabiqələrinin uzaq 1925-ci ildə hələ mövcud deyildi. Buna görə nə vaxt ki, berlin qəzetlərindən birində Almaniyanın bütün ərazisi üzrə NIVEA-ın üç Qızının axtarışı haqqında elan çıxanda, bu geniş ictimai rezonansı doğurub. O haqda şirkətin bəyanatı hamını xüsusilə həyəcanlandırdı ki, qlamur modellər lazım deyilda, ərsinə real həyatla yaşayan adi qızlar lazım idi: "Biz bal paltarlarında qızları və ya gənc modapərəstləri bəzəndirilmiş gözqamaşdırıcı gözəlləri axtarmırıq. Biz təbii gözəlliklə gözəl olan sağlam və təravətli qızları axtarırıq". Bir gənc ana, şimali Almaniyada Flensburq şəhərindən Fryolix xanımı, bu reklamı gördü və dərhal fikirləşdi ki, onun üç qızları — Marqo, Elfrid və Qerta — belə təsvirin altında mükəmməl yarayır. Nə vaxt ki, qızların atası arvadının fikiri haqqında xəbəri aldı, o bildirdi ki, istəmir ki, onun qızlarından "üzdən qızları" etsinlər. Buna görə qadın ona deməmiş, müsabiqəyə gizli sifarişi verdi. Və qızların bəxti gətirdi ki, o məhz belə etdi. Fryolix bacıları arxada daha çox min rəqib qoyub müsabiqədə qalib gəldilər. Maraqlısı o idi ki, ailə, bundan qabaq, heç vaxt NIVEA şirkəti haqqında eşitməmişdi: bu insanlar Samoadan Almaniyaya köçmüşdülər, orada NIVEA vasitələri satılmırdı. Ailənin qürurlu atası, onun qızları NIVEA Qızlarına çevirilməsi ideya ilə barışdı. Belə onlar yeni reklam kampaniyasının ulduzları oldular. Tezliklə artıq hər yerdə Fryolix bacılarını hər yerdə görüb "Salam, NIVEA!" salamlayırdılar, necə bu artıq daha əvvəl NIVEA Oğlanları ilə idi.
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
NIVEA kreminin və sabunun birinci reklam kampaniyalarından biri 1911-1912 il
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
NIVEA kreminin və sabunun birinci reklam kampaniyalarından biri 1911-1912 il
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
NIVEA kreminin, kirşanın və sabunun reklamı, 1913-cü il
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
NIVEA-ın qaralması üçün kreminin və yağın reklam plakatı, 1931-ci il
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
Hətta yağışda və soyuqda NIVEA sizin dərinizi zərif müdafiə edir. Reklam plakatı, 1932-ci il
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
NIVEA-ın reklam plakatı, 1933-cü il
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
Beynəlxalq kampaniya üçün NIVEA-ın ingilis dilində plakatı, 1934-cü il 
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
NIVEA-ın reklam plakatı, 1935-ci il
1949-cu ilə qədər vintaj reklamı: Markanın erkən illəri
NIVEA Ultra Oil yağı üçün reklam plakatı, 1935-ci il

1950-1984

NIVEA: GÜNƏRƏ PİONERLƏRİ

1958

1960-ci illərdə həyat qaynayır, dəbdə sağlamlıq, optimizm və aktiv həyat tərzidir. Firavanlıq artır, daha çox insanlar səyahət etmək imkanına malik olurlar. Şəxsi avtomobillər gəlişi ilə insanlar mobil olurlar, tez-tez onlar günəşli cənub ölkələrinə yola düşür. Almanlar üçün İtaliya xəyallar ölkəsinə çevrilir. Bu vaxt tam sürətlə NIVEA hazırlamalarının bölməsində dəriyə günəş şüalarının təsiri üzrə geniş tədqiqat aparılır. Tamaşaçıya tamamilə yeni məhsulu təqdim etmək üçün, çox uğurlu an: günəşdən qoruyucu vasitə: NIVEA Ultra-Oil. Spreyın istifadədə sadəliyi və dəridə qoyduğu xoş hissiyat, yeni nəsilin azadlıqsevər əhval-ruhiyyəsini əks etdirirdi.

Növbəti bir neçə onillik ərzində onların sıçrayışları dəriyə qayğı üzrə bir sıra yeniliklərə gətirib çıxardı, bu sırada:

• SPF-la və ya günəşdən müdafiənin amili ilə günəşdən qoruyucu vasitələr
• Qaralma üçün günəşdən qoruyucu sprey
• Nəmləndirən günəşdən qoruyucu kremlər, NIVEA Sun Visage kimi
• Uşaqlar, körpələr və həssas dəri üçün xüsusi məhsullar

Şübhəsiz, plyaj mədəniyyəti və günəş məhsulları illərlə dəyişildi. Amma NIVEA-ın məqsədi dəyişilmir: bütün yaşda olan insanlarına günəşdən həzz almağa kömək etmək, onlar harada və nə vaxt istəsələr belə.

NIVEA topu-günəşdə şənlik
NIVEA topu-günəşdə şənlik
NIVEA topu-günəşdə şənlik
NIVEA topu-günəşdə şənlik

1963

NIVEA topu məzuniyyətin atributuna çevrilir. Saxlama vaxtı yığcam, asan şişir, o bütün ailə üçün şənliyin dənizini təmin edir. Son 40 il ərzində, çoxlu insanların sevincinə səbəb olan, biz 20 milyondan çox top istehsal etdik.

Qadınlar özlərində daha əmin olur

Qadınlar tez-tez həm ailə həm də karyerayla müvəffəqiyyətlə məşğul olur. Onlarda yeni maraqlar meydana çıxır, və özünə qayğıya çox az vaxt qalır. Bazarda həmin bu anda dəriyə qayğı üzrə tamamilə yeni, inqilab vasitə meydana çıxır — NIVEA südü. Bu «mayeli krem» i vurmaq asandır, o tez hopur və eyni zamanda dəriyə intensiv nəmləməni hədiyyə edir.

1975

O vaxtın dəbdə olan jurnallarını vərəqləyərək, dərhal qeyd edirsən: öz seksuallığını göstərməyə vaxt çatdı. Çimərlik geyimləri daha qısalır, və ən cəsarətlilər çimərliklərdə toples qaralayırlar. 1970-ci illərdə, əvvəl heç vaxt olmadığı kimi, günəşdən etibarlı müdafiə aktualdır. NIVEA tədqiqatçıları günəşdən qoruyucu amilin təyininin üsulunun hazırlamasına əhəmiyyətli töhfəni daxil etdilər, bu ilk dəfə günəşdən qoruyucu xüsusiyyətlərlə müxtəlif vasitələrin effektivliyini müqayisə etməyə imkan verdi. Artıq 1975-ci ildə NIVEA öz vasitələrində günəşdən qoruyucu amili qeyd edir.
Yay, günəş, dəriyə qayğı
Yay, günəş, dəriyə qayğı
Yay, günəş, dəriyə qayğı
Yay, günəş, dəriyə qayğı

NIVEA-ın reklam plakatı, 1950-ci il

NIVEA-ın reklam plakatı, 1955-ci il
NIVEA spreyin reklamı, 1959-cu il
NIVEA kreminin və südün reklamı, 1964-cü il
NIVEA reklamı, 1971-ci il
NIVEA reklamı, 1973-cü il
NIVEA reklamı, 1974-cü il
NIVEA təraşından sonra balzamın reklamı, 1980-ci il
NIVEA Face reklamı, 1982-ci il

1985 İL- BU GÜN

NIVEA DƏRİ QULLUĞU ÜZRƏ ÇEVRİLİŞ EDİR

NIVEA İLƏ DƏRİYƏ QAYĞIDA İNQİLAB

Bu gün kişilərin qarşısında dəriyə qayğı üçün vasitələrin geniş seçimi açılır. Amma 90 il əvvəl kişinin dərisinə qayğı əsasən sabundan və sudan ibarət idi.
Vəziyyət NIVEA-ın sayəsində dəyişdi. NIVEA təraş üçün kremin və sabunun yaradılmasından sonra dəriyə qayğı üçün daha bir vasitənin banisi oldu: mağazalarda 1980-ci ildə spirtsiz NIVEA təraşdan sonra balzamı satılmağa başladı. Təraşdan sonra yumşaq balzam kişilərin simpatiyalarını tez fəth etdi ki, bu artıq dəfə sübut edirdi ki, kişilərə həmçinin dəriyə qayğı üçün öz vasitələri lazımdır.
Növbəti innovasiya sıçrayışı 1986-cı ildə baş verir, nə vaxt ki, NIVEA MEN meydana çıxır - Kişilər üçün xüsusi olaraq hazırlanmış qayğı vasitələrin birinci xətti, onların dərisinin xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq. NIVEA Men vasitələri kişilərin vanna otaqlarında tez məskən saldı, və bu gün xəttə kremlər, şampunlar, saçları yığılması üçün vasitələr və bədənə qayğı üçün vasitələr, üz üçün və yaşlaşmaya qarşı vasitələr və məhsullar daxildir.
NIVEA cinsi bərabərliyin trəfindədir : kişilər özlərinə dəriyə qayğı üzrə vasitələri kəşf edirlər

1980-ci illərdə NIVEA kişi dərisinə qayğısına bir çox vasitə hazırlayır və onlar bir anda populyaşır

NIVEA cinsi bərabərliyin trəfindədir : kişilər özlərinə dəriyə qayğı üzrə vasitələri kəşf edirlər

NIVEA təraşdan sonra birinci, təraşdan sonra dərini qıcıqlandırmayan, sakitləşdirən və yumşaldan spirtsiz balzamı istehsal edir

NIVEA cinsi bərabərliyin trəfindədir : kişilər özlərinə dəriyə qayğı üzrə vasitələri kəşf edirlər

Gel, sabun və ya krem? Bir neçə rejimlə saç kəsmə maşını və ya 3D ülgüc sistemi? O vaxtlar kişilər hələ qırxmaq üçün vasitələrin geniş çeşidiylə nazlanmamışdılar, amma NIVEA-ın təraş kremi əla başlanğıc oldu

1998

Yaşlı nəsil özündə əminliyin yeni hissini əldə edir. Onlarda pul, şəxsi cavanlığın hissi və yaşayış keyfiyyəti barəsində yüksək sorğular var. Bu əhval-ruhiyyə dəriyə qayğıya da yayılır. NIVEA-ın tədqiqat bölməsi  qocalmanın və dərinin dəyişən ehtiyaclarının arasında qarşılıqlı əlaqəni aşkar edir. Nəticədə yetişmiş dəriyə qayğı üçün vasitələrin yeni xətti meydana çıxır. Tarixdə ilk dəfə 50 yaşdan yuxarı olan qadınlar üçün xüsusi olaraq nəzərdə tutulmuş qayğı vasitələri yaradılır. İrəlləyiş yerdə dayanmır: kompüter texnologiyaları və vizuallaşdırma metodları inkişaf edir, bu dəriyə və proseslərə başqa cür baxmağa icazə verir. NIVEA-ın tədqiqat mərkəzi dərimizin strukturu və funksiyaları haqqında yeni ixtiraları kəşf edir. Alınmış məlumatlarln sayəsində, 1998-ci ildə Beiersdorf birincilər sırasında, təbii vəziyyətdə dəridə olan, komponent əsasında kremi hazırlayır. Sonrakı illərdə NIVEA-ın istehsal edilən vasitələrin koenzim Q10 praktik olaraq bütün kateqoriyalarında istifadə edir: NIVEA For Men kişilər üçün xətdən NIVEA Sun günəşdən qoruyucu vasitələrinə qədər.

Bu dəriyə qayğı üçün vasitələrin dünyasında inqilabdır: Q10 koenzimli NIVEA-ın birinci kremi

Q10 dəriyə qayğı üçün çox vasitələrin əsas komponenti olur

Bu dəriyə qayğı üçün vasitələrin dünyasında inqilabdır: Q10 koenzimli NIVEA-ın birinci kremi
1998-ci ildə NIVEA-ın tədqiqatçıları qırışlara qarşı mübarizədə inqilabi ixtiranı ediblər
Bu dəriyə qayğı üçün vasitələrin dünyasında inqilabdır: Q10 koenzimli NIVEA-ın birinci kremi

NIVEA kremi hazırlayır, hansı ki, bizim dərimizin aktiv fermentini özündə saxlayır - koenzim Q10

2011/2014

Biz hamımız öz parıldayan gözəl görünüşümüzü daha çox qiymətləndiririk, və bizim həyatımız daha çox dinamik olur və gərginləşir. Amma müasir həyatının sürətinə və streslərinə baxmayaraq, NIVEA ilə sizə öz qayğısına həsr edilmiş xoş anlardan imtina etmək lazım olmayacaq. Axı NIVEA innovasiya məhsullarının xəttini hazırladı, hansılar ki, vaxtın minimal xərcləriylə birinci dərəcəli qayğını hədiyyə edir. Nəticədə 2011-ci ildə NIVEA dezodorantlarının birinci xətti qara və ağ üçün Görünməyən müdafiə meydana çıxır, praktik olaraq tünd geyimdə ağ izləri və açıq rəngli geyimdə sarı ləkələri tərk etməyən. Bu əsl sıçrayış idi!

Tezliklə daha bir ixtira peydə olundu: mağazalarda 2014-cü ildə bədən üçün yuyulub təmizlənən kondisioner satışa çıxarılıb. Bu vasitə müasir kişilərin və qadınların gündəlik gigiyenik prosedurlarına mükəmməl yarayır və vaxtınıza qənaət edir, ona görə ki, onu elə duşda çox tez vurmaq olar. İndi sizin hər gününüz dəriyə birinci dərəcəli qayğı ilə dolğundur!

Ləkəkəri tərk etməyən, dezodorantların inqilabi istehsalat texnikaları

Düz duşda istifadə edilə bilən, NIVEA-dan bədən üçün birinci losyon

Bu gün və sabah

1911-ci ildə NIVEA bir kremdən öz qalib təntənəli yürüşünü başladı, bu gün isə şirkət 500 vasitədən ibarət olan çox geniş çeşidi təklif edir. Bu illər ərzində NIVEA dünyaya dəriyə qayğı üçün bir çox innovasiya vasitəsi təqdim etdi. Və yeniliklər meydana çıxmağa davam edir. NIVEA-ın *Natural Balance* xəttinin yaradılması zamanı ekologiyaya qayğı göstərilib, axı bu problem bir çox insanlara çox yaxındır. Bu əsasən təbii komponentlərlə NIVEA-ın birinci xəttidir, həmçinin orqanik kənd təsərrüfatlarında yetiştirilmiş. Bundan başqa, mağazalarda NIVEA Q10+ qırışlarına qarşı zərdabla aktiv toplar çıxıb; koenzima Q10 konsentrasiyası — bizim dərimizin əhəmiyyətli komponenti — onlarda əhəmiyyətli dərəcədə yuxarıdır, NIVEA-ın Q10+ xəttinin qırışlarına qarşı başqa vasitələrlə müqayisədə. NIVEA - dünən, bu gün və sabah   dəriyə qayğı üçün vasitələrin arasında qızıl standartı olub, var və olacaq. Həmçinin dəriyə qayğı üçün vasitələrin məşhur markasının tarixində başqa vacib anlar haqqında oxuyun: BİRİNCİ GÜNDƏN - BİR ADDIM ÖNDƏ
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA saçlara qayğı üçün şampunun reklamı, 1985-ci il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA FOR MEN təraşından sonra vasitənin reklamı, 1986-cı il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA reklamı, 1988-ci il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA dezodorantının buraxılışına aid reklam kampaniyası, 1991-ci il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
Harmoniyanın anları reklamı, 1992-ci il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA Soft kreminin buraxılışına aid reklam kampaniyası, 1994-cü il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA Visage Q10 reklamı, 1998-ci il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
Bədəni üçün NIVEA Q10 losyonunun reklamı, 2002-ci il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA kreminin reklamı, 2005-ci il
1985-ci ildən bugünkü günə qədər vintajnaya reklamı
NIVEA Cream Care reklamı, 2015-ci il